Tips voor zakelijke opslag voor eigenaren van kleine bedrijven

Als het gaat om het op tijd en op tijd afleveren van producten bij de klanten, is a zakelijk opslagmagazijn speelt meestal een cruciale rol. Zonder dit kan het moeilijk zijn om de in- en uitgang van leveringen te organiseren en te beheren, waardoor de arbeidskosten en de kans op vertragingen toenemen. Helaas kan het budget voor mensen die net beginnen met ondernemen een beperkende factor zijn. Bedrijven zijn altijd op zoek naar manieren om geld te besparen en tegelijkertijd de ruimte te maximaliseren om belangrijke items zoals producten, inventaris, papierwerk en reserveapparatuur op te slaan. Als u met dit probleem wordt geconfronteerd, a zakelijke opslagruimte kan het antwoord zijn.

Waarom hebben bedrijven self-storage units nodig?

De meeste bedrijven maken vaak gebruik van self-storage om overtollige voorraden kwijt te raken, seizoensartikelen zoals kerst- of Halloween-artikelen op te slaan of tijdelijk kantoormeubilair en -apparatuur op te slaan als ze niet in gebruik zijn.

Als je nog steeds niet overtuigd bent, zijn hier nog meer redenen waarom: commerciële opslag is een positieve zaak voor uw kleine onderneming:

Het magazijn is misschien niet altijd de meest georganiseerde ruimte van uw etablissement. Zodra er nieuwe inventaris binnenkomt, kunnen ze snel ongeorganiseerd en rommelig worden, en je kunt binnen de kortste keren geen ruimte meer hebben.

Door een aparte opslagruimte buiten uw bedrijf te gebruiken, kunt u uw overtollige items gemakkelijk beheren en alleen de items opzij zetten die echt nodig zijn voor uw interne ruimte. Bovendien, wanneer u zware apparatuur en archiefkasten in opslag plaatst, kan dit ook meer ruimte op uw werkplek vrijmaken.

  • Maximaliseert gebruik van kantoorruimte

Het verkleinen van de werkruimte maakt deel uit van de groeipijnen van een klein bedrijf. Terwijl u uitbreidt, kunnen inventaris en voorraden eenvoudigweg niet worden ondergebracht. Voor bedrijven aan huis kunnen ze vaak merken dat hun werk in andere delen van het huis terechtkomt, zoals de garage of de woonkamer.

een krijgen opslagruimte voor uw kleine bedrijf stelt u in staat om extra koopwaar elders op te slaan. De ruimte die voorheen door deze items werd ingenomen, kan vervolgens worden omgezet in een nieuw kantoor. Het gebruik van self-storage kan in deze situatie voordelig zijn, omdat het een bedrijf in staat stelt te groeien door nieuwe ruimte te bieden om zaken te doen.

  • Zorgt voor beveiliging van waardevolle spullen

De meeste faciliteiten worden geleverd met geavanceerde beveiligingsmaatregelen om waardevolle spullen veilig te houden

Eigenaren van kleine bedrijven hebben niet de luxe van solide interne opslag. De meeste waardevolle spullen worden in plaats daarvan in een geïmproviseerde opslagruimte geplaatst, of soms in hun eigen huis, zoals de kelder of garage. Hierdoor zijn deze zaken kwetsbaar voor diefstal en beschadiging.

Met self-storage units kunnen eigenaren van kleine bedrijven profiteren van: geavanceerde beveiligingsmaatregelen die bij de faciliteit horen. Deze omvatten bewakers, toegangscodes, autorisatie, bewakingscamera’s en toegangspoorten. Bovendien zijn ze ook gebouwd met het oog op brand- en rampenveiligheid, zodat u er zeker van kunt zijn dat uw items veilig zijn in het geval van een ongelukkig incident.

Als je een monteur, tuinarchitect of aannemer bent, kun je altijd in de buurt zijn van zwaar materieel en potentieel gevaarlijke items, zoals zagen, hamers, boren en ladders. Erger nog, als u een bedrijf aan huis bent, vormen deze gereedschappen en apparatuur risico’s voor de rest van uw huishouden en moeten ze buiten het bereik van kinderen worden gehouden.

Zoals zo vaak heb je niet al deze apparatuur voor elke klus nodig. Het bewaren van extra inventaris en bouwmaterialen in een self-storage unit is de perfecte oplossing, ze zijn niet alleen handig maar ook veilig.

Door de strenge beveiligingsmaatregelen krijgen huurders een eigen set sloten, sleutels en toegangscodes tot hun opslagruimte. Dat betekent dat uw bezittingen dubbel beschermd zijn omdat bijna niemand anders toegang heeft tot deze gevoelige informatie. Er is geen manier voor iemand anders om toegang te krijgen tot de inhoud van de ruimte, maar het is gemakkelijk voor huurders om met hun code een faciliteit in en uit te gaan.

Of u nu een onafhankelijk aannemersbedrijf of een winkel runt, u zou zeker met een beperkt budget werken. Als uw resources al beperkt zijn, is het niet altijd mogelijk om naar een grotere ruimte te verhuizen. Een huren opslag voor kleine bedrijven unit is een kosteneffectief alternatief voor het betalen van meer per maand voor een grote, dure kavel. Krijg de ruimte die je nodig hebt zonder de bank te breken met deze innovatieve opbergoplossing.

Kleine bedrijven die kunnen profiteren van zelfopslag

Veel bedrijven vinden self-storage een uitstekende optie. U kunt het gebruiken als opslagoplossing voor uw documenten, inventarissen en meer. Sommige van degenen die genieten van de voordelen van self-storage zijn:

  • Onderaannemers in de bouw

Het komt zelden voor dat onderaannemers hun eigen kantoorruimte hebben, maar ze hebben nog steeds veel opslagruimte nodig om hun benodigdheden op te slaan, zoals gipsplaten, hout, cement en spijkers. Het vervoeren van zwaardere artikelen wordt eenvoudiger door laadperrons bij opslagfaciliteiten, die ook beschikbaar zijn voor zware artikelen.

Self-storage biedt aannemers flexibiliteit en gemak. U kunt een unit huren in de buurt van de bouwplaats, waardoor u kostbare tijd bespaart door van de ene naar de andere locatie te rijden.

In de restaurant- en horecabranche zijn overtollige voorraden, apparatuur en gereedschappen een veelvoorkomend verschijnsel. Deze omvatten ingrediënten, keukengerei, bankettafels en stoelen, porselein en glaswerk, en je hebt een ruime plek nodig om ze op te bergen. Helaas moet u ook zoveel mogelijk ruimte besteden aan het dineren om de winst te maximaliseren. De beste oplossing is om een ​​opslagruimte te hebben waar uw bemanning indien nodig gemakkelijk bij kan, zodat u meer waardevolle ruimte overhoudt voor andere evenementen.

Archiefkasten kunnen in opbergkasten worden geplaatst om kantoorruimte vrij te maken

Tenzij u volledig digitaal bent, brengt het runnen van een bedrijf veel papierwerk met zich mee dat zich snel opstapelt. Het is gemakkelijk om archiefkasten te gaan gebruiken, maar naarmate u meer en meer papier verzamelt, kunnen archiefkasten snel hun nut ontgroeien en uw waardevolle werkruimte in beslag nemen.

Aangezien veel juridische en medische medewerkers verplicht zijn om papieren exemplaren te bewaren, bestandsopslag voor kleine bedrijven met financiële administratie, facturen en belastingdocumenten kunnen veilig worden opgeborgen in opslagruimtes die zijn uitgerust met klimaatbeheersing.

Een winkelbedrijf kan altijd profiteren van extra opslagruimte, of ze nu een fysieke winkel hebben of uitsluitend via internet verkopen. Voorraad, marketingmateriaal en benodigdheden voor beurzen kunnen veilig worden opgeslagen in self-storage-eenheden zonder hun integriteit in gevaar te brengen.

Het kan bedrijven ook helpen zich beter voor te bereiden op seizoensverkopen door goederen aan te schaffen vóór de piekverkoopperiode van de feestdagen. Een andere optie is dat bedrijven opruimingsaandelen kopen die ze later tegen een normale prijs kunnen doorverkopen via strategische aankopen.

Een bedrijfsinventaris in opslag organiseren

Het huren van self-storage kan een geweldig hulpmiddel zijn om uw bedrijf te optimaliseren en uw voorraad te beheren, maar alleen als u uw voorraad en benodigdheden goed kunt bijhouden. Hier zijn een paar self-storage tips voor bedrijven over hoe u uw inventaris kunt opslaan en ordenen om maak optimaal gebruik van de self-storage faciliteit:

Maak een inventarislijst om deze gemakkelijk terug te vinden

De essentie van opbergen houdt niet op bij gewoon opbergen; je zou ze gemakkelijk moeten kunnen terugvinden. Je stopt ze binnen in de hoop ze nodig te hebben en in de toekomst terug te vinden. Daarom is het essentieel dat je eerst een lijst maakt van alles wat je van plan bent op te slaan in self-storage. Kijk eens rond in uw kantoor en kijk wat u kunt opbergen om wat ruimte vrij te maken. Vraag jezelf af wat je dagelijks op kantoor nodig hebt en wat er in de opslagruimte kan om plaats te maken voor nieuwe spullen. Veel documenten kunnen ook buiten kantoor op een veilige plaats worden bewaard.

Het is belangrijk dat u niet overhaast met inpakken. Als u de integriteit van uw inventaris en benodigdheden wilt behouden, moet u efficiënt inpakken. Sorteer en bewaar kleine spullen in nieuwe, stevige dozen, noppenfolie en bakken. Bewaar items die u een tijdje niet gebruikt achterin uw apparaat en plaats de items die u vaker gebruikt voorin. Om bestanden overzichtelijk en zichtbaar te houden, bergt u ze op in dozen of plastic bakken die speciaal voor dit doel zijn ontworpen. Vermijd het gebruik van containers en dozen van willekeurige afmetingen, omdat ze onstabiel kunnen zijn wanneer ze worden gestapeld en kunnen instorten, waardoor ze moeilijk terug te vinden zijn.

Zorg ervoor dat u de opslagcapaciteit bekijkt, dit is het maximale bedrag dat iets kan bevatten. Vermenigvuldig hoogte x breedte x diepte om de kubieke voet opslagcapaciteit te krijgen. Hoeveel bakken kan het bevatten? Hoe hoog kun je ze stapelen? Hoe gelijkmatig zijn ze verdeeld? Hierdoor kunt u goed plannen hoe u uw containers erin plaatst en elk stukje ruimte waarvoor u betaalt, maximaliseren.

Goed georganiseerde ruimtes moeten niet alleen veilig zijn voor de items, maar ook voor uw werknemers om zich te verplaatsen. Er moet een duidelijke volgorde van bewerkingen in het stroomschema zijn. Er moeten duidelijke zones zijn voor ontvangst en verzending. Vooral als u verschillende koopwaar opslaat, moeten deze ook goed gescheiden zijn. Als u bijvoorbeeld een restaurant bent, moet u aparte ruimtes aanwijzen voor ingrediënten, keukengerei en meubels.

Tekens en labels helpen verwarring te voorkomen

Dit is een simpele tip waar je direct mee aan de slag kunt. Door de inventaris en zones van uw opslag te labelen, kunt u de organisatie en de faciliteitsstroom op de lange termijn behouden. Je hebt labels nodig zodra je uw magazijnindeling vastgesteld zodat medewerkers weten waar ze kunnen vinden wat ze nodig hebben. Voor nieuwe medewerkers of in faciliteiten waar vaak uitzendkrachten worden ingezet, kan dit een enorme troef zijn.

Kaarten kunnen uw medewerkers helpen hun weg te vinden. Voor nieuwe of seizoensmedewerkers die misschien niet bekend zijn met de faciliteit, kunnen kaarten zeer nuttig zijn om hen naar de juiste locatie te leiden. En hoe sneller mensen hun bestemming bereiken, hoe sneller ze hun taken kunnen voltooien.

Ontvangstgebieden zijn nodig voor het sorteren en verplaatsen van nieuwe voorraden naar het juiste gebied zodra deze zijn verkregen. Soms bevindt het aangewezen ontvangstgebied zich in de buurt van een ontvangstdeur. Als u wilt weten hoeveel ruimte u nodig heeft, schat dan de gemiddelde omvang van uw leveringen in.

Artikelen met houdbaarheidsdatum of houdbaarheidsdatum in uw magazijnvoorraad moeten achter de oudere voorraad worden geplaatst, zodat u producten op een ordelijke manier kunt verplaatsen. Train alle voorraadmedewerkers om de voorraadbeheermethode “First In, First Out” te gebruiken om verlopen of verspilde artikelen te voorkomen.

Om een ​​opslagruimte op orde te houden, is het essentieel om deze schoon te houden. Hard werken kan verloren gaan vanwege de “set it and forget it”-mentaliteit. Regelmatig onderhoud voorkomt voorraadschade en verhoogt de productiviteit. Tijdens de bedrijfsvoering worden artikelen uit de schappen gehaald en weer in de schappen gezet. Er moet een systeem zijn waar apparatuur en gereedschappen een aangewezen plaats hebben om te worden opgeslagen en moeten worden geretourneerd als ze ermee klaar zijn. De gangpaden moeten vrij van rommel en schoon zijn, om verwarring te voorkomen wanneer items in voorraadrapporten verschijnen, maar niet in opslag.

Self-storage kan op verschillende manieren worden ingezet om uw bedrijfsvoering te stroomlijnen. U kunt uzelf vandaag en in de toekomst voorbereiden op een succesvol bedrijf door uw opslag vandaag te organiseren.

Als u op zoek bent naar opslagruimte te huur voor uw zakelijke behoeften, Bij Centron Self-Storage bent u aan het juiste adres. Met on-site acceptatie van pakketbezorging, laadperron voor vrachtwagenleveringen, individuele brievenbussen en beschikbare karren en dolly’s, zijn onze diensten perfect voor uw kleine bedrijven. Bel ons op (416) 739-0000 om uw opslagruimte vandaag nog te reserveren!

creditSource link

ZIE JE GEDACHTEN

Leave a reply

Dremote.nl
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
Shopping cart